تولد نفسیم(93/2/9)
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 670
بازدید کل : 283099
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
چهار شنبه 9 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 1:18 :: نويسنده : فافا

          

         تولدتُ هزاران هزار بار تبریک میگم عشقم

                       ایشالا هزار ساله بشی عزیز دلم

                      

 

                            شکلکهای جالب و متنوع آروین


                                                              

                                                      

                 شکلکهای جالب آروین

                                 



نظرات شما عزیزان:

الما
ساعت15:16---21 خرداد 1393

تولدش مبارک

دوست خوبم:مرسی عزیزم



غزاله
ساعت15:05---4 خرداد 1393

سلام.خوبین؟؟
من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369تا تبریک جمع کنم.میشه شما هم بیاین و چندتا تبریک برامون بذارین؟؟
ممنونم

پاسخ:سلام عزیزم چه کار خوبی حتما میامبوسهاز دوستامم میخوام اگه مایلن بیان تبریک بزارن



مرجان
ساعت22:36---1 خرداد 1393

چرا واسه پست بعدیت نمیتونم نظر بذارم ؟!؟!؟
میگم آقاتون باید خیلی قدر همچین خانوم باسلیقه ای رو بدونه ها

پاسخ:ای بابا نیدونم بچه ها میزارن حتما باز ولوکس بلاگ خول شدهمردد

میدونه عشقم بااااوخندهمرسی دوستمبوسهچشمک



פֿـآכּـومـ ـﮯ و آقــآیــ ـﮯ :)
ساعت19:31---27 ارديبهشت 1393

اخر من از دست وبتو دیونه میشم...ببین کی گفتم
حرفامون خصوصی بود داشتیم واسه آقامون نقشه میکشیدم...آجی ی سوالی همش تو ذهنمه شما چرا عقد نمیکین؟؟؟

پاسخ:خندهخدا به اقاتون رحم کنه

منتظریم شرایط جور بشه عزیزم مثل سربازی تموم شدن درس من و......خدا همه رو کمک کنه ما رو هم بین اونابی تقصیر



فاطيما
ساعت17:48---26 ارديبهشت 1393

سلام
چرا باهم ازدوج نميكنيد وهنوز باهم پنهوني درارتباط هستيد البته اگه ناراحت نميشي بگي
مگه خانواده هاتونو خب ندارن؟

پاسخ:سلام فاظیما خانوم منتظریم شرایطمون جور بشه ازدواج کنیم فعلا که اصلا جور نیست تا ببینیم خدا چی میخوادبی تقصیر



رویا
ساعت2:49---24 ارديبهشت 1393

سلام به روی ماه دختر خوب و مهربون و با سلیقه ی خودم.منم کلی تبریک میگم تولد آقایی رو عزیزم انشالا که همیشه کنار هم شاد باشین.زود باش عکس بذار دلمون آب شد.
راستی خوشبحال آقای نفسی که انقدر دوسش داری

پاسخ:سلام من به تو دوست قدیمی منم همون فافای قدیمیخندهممنون بابت تبریکت استاد جونبوسهاره دیدی چه شانسی دارن خوش به حالشونزبان درازی



دریا
ساعت12:45---23 ارديبهشت 1393

ادامهههههه زود تند سریع

پاسخ:باووووووشهبوسهچشمک



دریا
ساعت12:44---23 ارديبهشت 1393

دعوت کن میبینی

پاسخ:چی هانزبان درازی



غزل
ساعت11:25---21 ارديبهشت 1393

ايشالاا هزاران سال در كنار هم تولد همو چشن بگيرين

پاسخ:مرسی عزیزمبوسه



ماه بانو
ساعت20:09---16 ارديبهشت 1393

اوخ اوخ منو سانسور کنید اقا قیافه منو شطرنجی کنید خیلی وخته اینور نیامدم نه فافا دعا کنی من این ترم مشروط نشم :/
چون داغونه اوضاع قاراش میشه خخخخخخخخخخخ این هفته میرم مشهد دوشنبه خالم از مکه میاد

پاسخ: اصلا اینجا نیا اشکالی نداره  من هزاربار گفتم اگه من کسی رو میخونم خودم دوست دارم این دلیل نمیشه طرف هم حتما واسه من کامنت بزاره بابا وبلاگ خودت اپ کنمردد

به سلامتی عزیزم چشمت روشنبوسهایشالا موفق باشی این ترمچشمک



افرا
ساعت19:54---16 ارديبهشت 1393
پدرها سکوت می کنند


نمی توانند وقتی ناراحت هستند گریه کنند و بهانه بگیرند


آنها نمی توانند به تو بگویند من رو بغل کن تا آروم بشم


نمی توانند بگویند دلشان می خواهد در آغوش تو گریه کنند


ممکن است خیلی تو را دوست داشته باشند


اما نمی توانند صداشون رو مثل دختر بچه ها کنند و جیغ بزنند و بگویند عاشقتم


او همه ی اینها را قورت می دهد که بگوید یک پدر است


یک آدم محکم که می تواند تکیه گاهت باشد
پاسخ:خیلی زیبا بود:(


افرا
ساعت19:41---16 ارديبهشت 1393
پدرها سکوت می کنند


نمی توانند وقتی ناراحت هستند گریه کنند و بهانه بگیرند


آنها نمی توانند به تو بگویند من رو بغل کن تا آروم بشم


نمی توانند بگویند دلشان می خواهد در آغوش تو گریه کنند


ممکن است خیلی تو را دوست داشته باشند


اما نمی توانند صداشون رو مثل دختر بچه ها کنند و جیغ بزنند و بگویند عاشقتم


او همه ی اینها را قورت می دهد که بگوید یک پدر است


یک آدم محکم که می تواند تکیه گاهت باشد


اما شما به قوی بودنش نگاه نکنید


توی قلبش یک بچه زندگی میکند
پاسخ:مرسی بابت کامت پرمفهوم زیبات


یاسمن(سه شنبه ها)
ساعت0:13---16 ارديبهشت 1393

به به تولده اینجا
تولد آقاییتون مبارک
حالا چی گرفتی برای جناب شوهر ؟

پاسخ:بعلـــــــــــــه شما دیر تشریف اوردی:)

ممنون عزیزم

عجله نکن عکساشو توپست بعدی میزارمچشمک



فاطيما
ساعت23:36---12 ارديبهشت 1393

سلام تولد عشقت مبارك ايشالا هزار ساله بشه ودر كنارهم
من عاشق خاطراتتون هستم خيلي باحال هستيد موفق باشيد

پاسخ:سلام عزیزم مرسی بابت تبریکت فاظیما جونبوسه باحالی از خودتونهزبان درازی



دریا
ساعت15:31---12 ارديبهشت 1393

سلااام از دریا به نفس خانه فافا جوووووننننم
تولدت مبااااااااارک از روی فافا ماچ کن که انقدر ماهه و برات تولد گرفته اینجا و انقدر عاشقانه میخوادت
ایشالا برین سر خونه زندگیتون تفلد بگیرین ماروهم دهوت کنییییییدهااااا
فافاااا جونم ایشالا تولد 100 سالگیشو اینجا ثبت کنیییی

پاسخ:فدا مدا:-*بوسه

مرسی دریای مهربون بووووووووووووووووس

دعوت کنیم کادو چی میاری:)



خانوم گل
ساعت15:10---12 ارديبهشت 1393

تواده همسریت مباررررک باشه فافا جون.انشالله همیشه کنارت باشه عزیزم

پاسخ:ممنون بابت تبریکت دوستمبوسه



مهدیه
ساعت2:02---12 ارديبهشت 1393

سلام عریزم
منم ازینجا تولد همسری فافا خانوم گل رو تبریک میگم
ایششالا به زودی پست تبریکات عروسی مروسیتونو بزاری عزیزم

پاسخ:مرسی مهدیه جون خوبم بوووس



פֿـآכּـومـ ـﮯ و آقــآیــ ـﮯ :)
ساعت18:51---11 ارديبهشت 1393

تولدشون مبارک
آجی من آخر از دست این وب تو سرمو میکوبم تو دیوار...آخه چرا این اینجوری شده
خواهری تو هم گشتی از تو پیامبرا جرجیسو پیدا کردیا

پاسخ:مرسی دوستمبی تقصیر

بی اعصاب شدیاااخنده



صبا-یک بانو
ساعت15:07---11 ارديبهشت 1393

سلام عزیزم
تولد همسرت مبارک ان شاا... هزار ساله بشن
من دیروز اومدم هرکاری نکردم نشد نظر بذارم ببخشید

پاسخ:سلام صبا جون ممنون عزیزمبوسهخواهش میکنم دوستم من از کسی توقع کامنت ندارم ببخشید نداره کهخنده عزیزم ممنون بابت تبریکت:-*



مرجان
ساعت1:04---11 ارديبهشت 1393

منم به هردوتون تبریک میگم عزیزم
امیدوارم روزی بیام اینجا و تولد بچه هاتونو بهتون تبریک بگم

پاسخ:ممنون دوستم:-*

وای مامان قربون قد وبالاشون بشهخنده



مریم
ساعت0:32---11 ارديبهشت 1393

سلام فافا جون
تولد همسریتون مبارک باشه
انشالله سالیان سال کنار هم به خوبی و خوشی ایام رو بگذرونین

پاسخ:سلام عزیزم

ممنون دوستم منم از طرف خودم همسری بابت تبریکت تشکر میکنمبوسه



مهشیدوامیر
ساعت19:16---6 ارديبهشت 1393

عزیزشوهرم بلده میتونی ازش بپرسی

منتظرتیم
پاسخ:باشه ممنون ولی من اومدم وبلاگ شوهرت خیلی وقت اپ نکرده فکر نکنم جوابی بشنوماخم



یاسمن (ُسه شنبه ها)
ساعت3:56---5 ارديبهشت 1393
گلم من قبلا یکی داشتم اما الان دیگه کدشو ندارم

ارزش دردسرشو نداره ، مخاطبای وب من که زیاد استقبال نکردن
پاسخ:مخاطبم مخاطبای قدیم:(


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: